קולקציית סתיו/חורף 2023-2024 מתעוררת לחיים ביום צילומים מיוחד

קולקציית סתיו - חורף 2023-2024 מציגה רכות ונשיות בטוחה במגוון רחב של מערכות לבוש, החל מאאוטפיטים נינוחים ורכים וכלה בלוקים אלגנטיים מינימליסטיים, שמתאימים לנשים אמתיות בכל הגילאים.

מאיה ואנה נגרי ביום צילומים מיוחד

בצילומי הקולקציה בחרה מאיה להציג את רוח המותג בצורה הרמונית ביותר עבורה ולצרף לצילומים את אימה אנה נגרי - וליצור סשן מיוחד ואינטימי שילווה אותה שנים רבות קדימה.

 אנה נגרי היא שגרירת המותג כבר מעל 15 שנים ומייצגת אותו עם המון סטייל וקלאס.  אנה היא הדוגמא לכך שאפשר להיראות מעודכן ומכובד בכל גיל. היא בוחרת את הפריטים שלה בקפידה ואוצרת לאורך השנים ארון מתוחכם ובוגר. היא פשוט השראה.

מאיה ואנה נגרי

יום הצילומים תוכנן בקפידה – החל מבחירת הפריטים שיצולמו, כיצד ישתלבו זה עם זה וירכיבו לוקים שיתאימו לסגנונות של מאיה ואנה. גם הלוקיישן נבחר לאחר מחשבה רבה, מתוך רצון ליצור סביבה חמה ואווירה אינטימית ואוהבת. היה למאיה חשוב שהתמונות ישקפו את מערכת היחסים המיוחדת שיש לה ולאמא שלה.

 הלוקים שנבחרו שמים דגש על טקסטורות וגזרות המשתלבות היטב ליצירת מראה נשי מתוחכם בצבעים המובילים של העונה הקרובה: חום, לילך, קאמל ובורדו וכמובן הצבעים הקלאסיים – שחור, נייבי ולבן העל זמניים.

מאיה ואנה נגרי

 

Shop now