הצצה מאחורי הקלעים: הסטודיו שלנו

הרבה שואלות אותי על תהליך היצירה, כיצד מייצרים קולקציה, מה השלבים שפריט עובר מרגע התכנון ועד הרגע שהוא מגיע אליכן לחנויות. אז אני מזמינה אותך להצצה קטנה מאחורי הקלעים על תהליך היצירה בסטודיו מאיה נגרי. מכונות?

סטודיו מאיה נגרי ממוקם בקיבוץ געש, שהוא גם הקיבוץ בו אני מתגוררת. בחרתי את המיקום מתוך אהבה לנופים, טבע ואיכות חיים ומתוך רצון להישאר קרובה למשפחה ולבית. מגורים קרובים למקום העבודה מאפשרים לי לייצר אימהות מעורבת ואיזון בריא בין עבודה למשפחה.

היה לי חשוב לייצר סביבת עבודה נעימה, פתוחה שבה עבודת הצוות תהיה מושלמת. לכן, חללי העבודה השונים מופרדים בקירות זכוכית אשר מאפשרים עבודה שקטה מצד אחד, אבל תקשורת זורמת ופתוחה בין כל העובדים מן הצד השני.מאיה נגרי בסטודיו בגעש

בסטודיו אנחנו הוגות את הקולקציות החדשות, מפתחות את הגזרות, בוחרות בקפידה את הבדים, תופרות דגמי "אב טיפוס" אותם אנו מודדות, מתקנות, מודדות ושוב מתקנות – עד שאנחנו מגעיות לדגם מנצח. אנחנו נכנסות לפרטים הכי קטנים, הדגמים מושקעים ואיכותיים ועוברים בדיקות רבות, מה שהפך אתנו למומחיות בפרופורציות גוף. עם האב טיפוס הזה אנחנו יוצאות לייצור במתפרה הממוקמת בארץ. אנחנו גאים מאוד בעובדה שהקולקציה שלנו היא פרי יצירה מקומית. זה לא תמיד פשוט, אבל שווה את המאמץ.

הצוות בסטודיו, אשר הרוב המוחלט ממנו מורכב מנשים, מהווה את הכוח של המותג אשר מוודא לאורך כל התהליך שהפריטים שמגיעים אליך הם באיכות הטובה יותר, כאלה שישרתו אותך לאורך זמן. החזון שלנו הוא לייצר אופנה עדכנית, על זמנית, כזו שתשרת נשים אמיתיות ותעזור להן להיראות במיטבן.

 

 

Shop now