אלגנטיות נצחית: גלי את קולקציית הסריגים של מאיה נגרי

קולקציית הסריגים של מאיה נגרי היא עדות למחויבות המותג לאלגנטיות איכותית ונצחית. הסריגים שלנו מציגים צלליות וסגנונות קלאסיים אותם ניתן לשלב ללא מאמץ בכל ארון בגדים. קטגוריית הסריגים מתאפיינת באריגה בטכניקת Fully Fashioned איכותית ,המייצרת סריגים ללא תפרים, הנסרגים בשלמותם - ממש כמו בעבודת יד. איכות, כבר אמרנו?
מאיה נגרי - קולקציית סריגים
כשמדובר באופנה יוקרתית, מאיה נגרי הוא מותג הבולט בעיצובים קלאסיים על זמניים. קולקציית הסריגים של המותג מהווה עדות למחויבות לאיכות ואלגנטיות נצחית .
סריגים תמיד נחשבו לבחירת אופנה נצחית. בחירה זו מתעלה על טרנדים ונשארת מצרך עיקרי בארונות הבגדים שלנו שנה אחר שנה. המותג מאיה נגרי זיהה את המשיכה המתמשכת לסריגים איכותיים ובחרה לייצר ליין סריגים איכותי שהוא לא רק אופנתי אלא גם נועד לעמוד במבחן הזמן. קולקציית הסריגים של המותג מציגה גזרות, צבעים וסגנונות קלאסיים אותם ניתן לשלב ללא מאמץ בכל ארון בגדים.
קצת על טכניקת Fully fashioned
כל הסריגים בקולקציית החורף שלנו עשויים בטכניקת אריגה איכותית Fully fashioned. אבל מה זה בעצם אומר?
במקור, כשסריגים נסרגו ביד, הם נסרגו לגזרה של הבגד, מהשרוול עד האמרה. לא סרגו בד שטוח, וממנו גזרו ותפרו שרוולים, חזית וכיו"ב. אבל זה בדיוק האופן בו רוב הסריגים המסחריים מיוצרים היום.סריגי יוקרה, כמו הסריגים מבית מאיה נגרי, כבר לא נסרגים ביד – אלא במכונות "פולי פאשנד" – מכונות בהן הפריט נסרג בשלמותו, ממש כמו בעבודת יד. זהו תהליך ארוך ויקר יותר, אבל התוצר הסופי בלתי ניתן להשוואה. לא במקרה, הסריגים הם הפריטים המבוקשים ביותר בכל קולקציית חורף וקיץ.
כיצד תשמרי על הסירים שלך לאורך זמן?
כדי להבטיח את אורך החיים והצורה של הסריגים שלך, בדרך כלל מומלץ לקפל אותם במקום לתלות. תליית סריגים עלולה להוביל למתיחה ולעיצוב שגוי של הבגד. כמו כן, מומלץ לכבס את הסריגים ביד או במכונה בתוכנית עדינה ולייבש אותם באופן שטוח ולא בתלייה על החבל. טיפול נכון בפריט תבטיח הנאה לאורך שנים רבות.
Maya Negri Knitwear Collection - מאיה נגרי קולקציית סריגים
סריג איכותי - בחירה נכונה לחורף
קולקציית הסריגים של מאיה נגרי לחורף הקרוב הם בחירה אופנתית מצוינת. בקולקציה ניתן למצוא קרדיגנים רכים ונעימים, סריגים בעלי שרוול קצר לעונת המעבר וסריגים בגזרות מחמיאות בשלל צבעים הנכונים לעונה הקרובה.

Shop now