הגדרת המבצע – בית האופנה מאיה נגרי מזמין את לקוחותיה להביא בגדים מעונות קודמות לסניפי הרשת ולקבל תמורתם שובר חד פעמי על סך 150 ש"ח למימוש חד פעמי. הפריטים שיוחזרו לסניפים ייתרמו לביגודית של ויצו.

בתקנון זה נעשה שימוש בלשון נקבה לצורכי נוחות בלבד אך פונה גם לגברים.

כל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין כל פרסום אחר, תהיינה הוראותיו של תקנון זה עדיפות והן אלו שתקבענה.

תקופת המבצע – החל מיום שני ה-25.3.2024 ועד ליום שלישי ה-30.4.2024

תנאי החזרת הפריטים מעונות קודמות – לקוחה תוכל להחזיר לסניפים פריטים של בית האופנה מאיה נגרי בלבד כאשר הם במצב טוב. הפריטים שיתקבלו הם חולצות אריג מכופתרות, שמלות, מכנסיים, ז'קטים ומעילים. לא יתקבלו אקססוריז, נעליים, טי שירטים, סריגים, משקפיים ותכשיטים.

המוכרות בחנות רשאיות שלא לקבל פריטים בחנות במידה ומצבם אינו תקין על פי שיקול דעתה. אין הלקוחה רשאית להתווכח עם המוכרת על קבלה או אי קבלה של הפריטים שהוחזרו.

תנאי ההטבה – בגין כל הפריטים שיוחזרו תקבל הלקוחה שובר ע"ס 150 ש"ח כולל מע"מ למימוש בחנויות הרשת בלבד על פריטים מקולקציית קיץ 2024 במחיר מלא בלבד. השובר תקף עד ל-30 באפריל 2024. אין כפל מבצעים והנחות. שובר אחד ללקוחה בקנייה אחת. אין אפשרות לפצל את השובר. השובר יאפשר רכישה של שמלות, ז'קטים, מכנסיים, חולצות אריג מכופתרות מקולקציית קיץ 2024 בלבד. לא כולל אקססוריז, נעליים, טישרטים, סריגים,  משקפיים ותכשיטים. השובר אינו תקף בחנות העודפים או באתר

צבירת הנקודות בגין רכישה עם שובר תזכה בנקודות על סכום התשלום בפועל ולא עלות הפריט לפני ההנחה.

מדיניות החלפות וזיכויים  - במידה ולקוחה בחרה להחזיר מוצר אחד או יותר מההזמנה, גובה הזיכוי יהיה המחיר אותו שילמה לאחר ההנחה, ולא המחיר שמופיע באתר / בחנות הרשת, בניכוי עלות השליחות (במידה ורכשה אונליין).

אחריות – בית האופנה מאיה נגרי לא יהיה אחראית באופן כלשהו לכל טעות ו/או תקלה אשר בגינה תמנע מכל אדם ההשתתפות בפעילות ו/או מימוש ההטבה, ולא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו למי מהמשתתפים במבצע.